إعلانات المنتدى


طمطمايه ..فلفلايه.. بصلايه..

الأعضاء الذين قرؤوا الموضوع ( 0 عضواً )

فاطمه الزهراء

مزمار فضي
17 أبريل 2007
681
0
0
طبعا ده للبنات اللى ما تعرف تطبخ
hlp.gif



هتموتي من الجوع ....... التلاجة فاضية.......مش عايزة ترمرمي (جبنة ,لانشن , ...الخ)..... زهقتي من الفول........

بس عندك ربع فرخة مسلوقة , برضه مش كفاية....

ما بتعرفيش تطبخي خالص
fire.gif


كل اللي انتي محتاجاه طماطماية و فلفلاية و بصلاية

ماتبقيش طماعة وهاتي حتة الفرخة اللي مش عجباكي , و فصصيها , قطّعيها شرائح , مكعبات , مثلثات , اي حاجة

قطعي الطماطم والفلفل والبصل حلقات

كده انتي ممكن تعملي اكلتين

فاهيتا فراخ

لو شوحتي الحاجات دي في الزيت مع شوية ملح و فلفل و خل

أو

شيش طاووق

لو دهنتيهم زيت و دخلتيهم الفرن مع ملح و فلفل و عليهم نص لمونه

مع عيش فينو ومايونيز وكاتشب وشطة لو عايزة

كده عندك وجبة سريعة ودسمة ومتوازنة

جربيها و ردي عليا
fire.gif


وبالهنا والشفا

icecream.gif


ممكن الرجال الغيرمتزوجين يجربوها
008.gif


بس لا تنسونى من صالح الدعاء
 

*رضا*

إداري قدير سابق وعضو شرف
عضو شرف
4 يونيو 2006
41,911
118
63
الجنس
ذكر
رد: طمطمايه ..فلفلايه.. بصلايه..

جاري التجريب حالا وياستير استر ههههههههه
بارك الله فيك أختي الكريمة ولو أني فالأول ظننته موضوع خاص بالأخوات فقط
 

الداعية

مراقبة قديرة سابقة وعضو شرف
عضو شرف
11 نوفمبر 2005
19,977
75
48
الجنس
أنثى
رد: طمطمايه ..فلفلايه.. بصلايه..

انا ايضا اخي رضا وكنت سابدا عودتي بنقل الموضوع الى ركن الشقائق لكن مادام فيها عزاب نخليهم يستفيدو والاضرار طبعا تتحملها اختي فاطمة الزهراء وعلى المتضررين اللجوء للقضاء وهو المراقبين هههههه جزاك الله خيرا اختي فاطمة الزهراء وممكن اجربها على الغدا ان شاء الله ههه
 

أيمن_أقصى

عضو شرف، تقني مؤسس للمنتدى
عضو شرف
20 أبريل 2006
9,167
15
38
الجنس
ذكر
القارئ المفضل
عبدالله عواد الجهني
علم البلد
رد: طمطمايه ..فلفلايه.. بصلايه..

يعني مسموح لي الرد... ههههههههه بارك الله فيك
 

فالح الخزاعي

مدير عام سابق وعضو شرف
عضو شرف
27 أغسطس 2005
11,537
84
0
الجنس
ذكر
القارئ المفضل
محمد صدّيق المنشاوي
رد: طمطمايه ..فلفلايه.. بصلايه..

الحمد لله قرأت الموضوع بعد الغدااااااااااء هههههههههههه

ربي يخلي أم فراس ماهي مقصرة بارك الله فيها
 

محمد الجنابي

عضو شرف
عضو شرف
9 فبراير 2007
15,361
18
0
الجنس
ذكر
القارئ المفضل
محمد صدّيق المنشاوي
رد: طمطمايه ..فلفلايه.. بصلايه..

انا جربته بس مش عارف شو طلع ههههههههههههههه
 

فاطمه الزهراء

مزمار فضي
17 أبريل 2007
681
0
0
رد: طمطمايه ..فلفلايه.. بصلايه..

ردودكم ابهرتنى بارك الله فيكم

لا حرمنى من غلاكم ومنكم والله يبعد ضيق الايام عنكم
 

فاطمه الزهراء

مزمار فضي
17 أبريل 2007
681
0
0
رد: طمطمايه ..فلفلايه.. بصلايه..

ردودكم ابهرتنى بارك الله فيكم

لا حرمنى الله من غلاكم ومنكم والله يبعد ضيق الايام عنكم
 

كابو بمبوتشا

عضو كالشعلة
6 ديسمبر 2006
401
1
0
الجنس
ذكر
رد: طمطمايه ..فلفلايه.. بصلايه..

:sly: انا من عنووووووووووان اللموضوووووووووووووع قولت هلاقى طبق فووووووول مالوش حل:tooth2: :tooth2: :hysterical:

لكن يخسااره لقيت فينو ومايونسز وكاتشب الحاجااات الورق دى :sly: :rant:

انتى نسيتى ولا ايه ان احنا مصريين وبناكل الزلط:hysterical: :hysterical: :thumbsup: :tooth2:
 

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع